منصوری از جدیدترین پروژه تیونینگ خود برای شاسی‌بلند بسیار لوکس رولزرویس کولینان رونمایی کرد.

اگر اطلاعات خوبی درباره تیونرهای مشهور جهان داشته باشید احتمالاً می‌دانید که کدام‌یک از آن‌ها خبرسازتر از بقیه ظاهر می‌شود؛ و اگر منصوری انتخاب شماره یک شما باشد بنابراین حتماً با پروژه‌های این برند آشنا هستید. منصوری به ارائه طرح‌های متمایز و گاها جنجالی شهره است اما تاکنون شاهد ترکیب رنگ‌های مشکی براق با کربن فورج کاری شده و سفید نبوده‌ایم.

به نظر ما جدیدترین پروژه کولینان منصوری در مقایسه با سایر مدل‌های تیون شده این خودرو بهتر شده است. در بخش جلوی شاسی‌بلند لوکس موردبحث سپری بازنگری شده با جلوپنجره و ورودی‌های متفاوت را می‌بینیم. به این موارد باید اسپویلر جدید، چراغ‌های اضافی و کاپوتی از جنس کربن فورج کاری شده را اضافه کنیم. در پروفایل جانبی کولینان نیز تغییراتی از جمله گلگیرهای جدید وجود دارند.

وقتی به سمت عقب خودرو حرکت کنید متوجه یک جفت اسپویلر جدید، دیفیوزر با چراغ ترمز یکپارچه در وسط، رینگ‌های متفاوت و سیستم تعلیق جدید با ارتفاع کمتر نسبت به سطح زمین خواهید شد. اگر علاقه‌ای به خودروهای پر زرق و برق ندارید بنابراین احتمال دارد خیلی وارد جزئیات کابین نشوید زیرا به نظر نمی‌رسد در حد نام رولزرویس باشد. در این بخش ترکیبی از رنگ‌های سفید و آبی بکار رفته و آن را می‌توانیم روی فرمان، پانل داشبورد، درب‌ها، صندلی‌ها، استراحت گاه دست و… ببینیم. نام منصوری نیز روی صندلی‌ها، پشت‌سری‌ها و فرمان به چشم می‌خورد.

منصوری شاید به خاطر تولید خودروهای بسیار پرقدرت شناخته نشده باشد اما قطعاً محصولاتش قیمت زیادی دارند. این تیونر اشاره‌ای به تیونینگ قوای محرکه کولینان نکرده و شاید در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از پروژه خود را منتشر سازد. البته همان‌طور که می‌دانید نسخه استاندارد این خودرو به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری توئین توربو با ۵۶۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است و در عرض حدود ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. رولزرویس که بخشی از گروه بی ام و است اخیراً نسخه فیس لیفت کولینان را معرفی کرده و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود.